Duurzaam, ja – maar dat hoeft dit nieuwe schoenenmerk niet constant te benadrukken
We care, but we don’t. Dat is het motto van het nieuwe schoenenmerk B.L.A.H., een initiatief van de ervaren mode- en schoenenondernemers Mirjam Augustine, Sander Baane en Maria Lemos, die zo verantwoord mogelijk proberen te werken zonder daar al te veel nadruk op te leggen. “Omdat duurzaamheid inmiddels de standaard zou moeten zijn.”
Foto’s: Roos van Rij Duurzaamheid zou inmiddels een gegeven moeten zijn in de mode- en schoenenindustrie. Iets dat zo vanzelfsprekend is, dat het niet nodig is om erover te praten. Dat stellen ondernemers Mirjam Augustine (41), Sander Baane (37) en Maria Lemos (48), de mensen achter het nieuwe vrouwenschoenenmerk B.L.A.H. “Helaas is de praktijk weerbarstiger”,
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.