Dit nieuwe Nederlandse mannenschoenenmerk geeft bij de lancering aandelen weg
Bos Group International lanceert een nieuw mannenschoenenmerk, Filmore. Dat doet het bedrijf op een bijzondere manier: door de eerste honderd klanten aandeelhouder te maken. Branddirector Coco Kling en marketingmanager Myrthe Vervaart: “Dit sluit perfect aan bij de belevingswereld van onze doelgroep.”
Beeld: Filmore Filmore geeft bij de lancering op 3 juli 1 procent van de aandelen weg. De eerste honderd klanten (‘The First One Hundred’) ontvangen bij aankoop van een paar schoenen een belang van 0,01 procent in het mannenschoenenmerk via financieringsplatform NxChange. Zij krijgen geen stemrecht, maar wel voordelen als gratis verzenden en retouren, speciale
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.