Hoe gaat het met Rapisardi? [interview]
“Over het algemeen zijn de winkeliers niet tevreden over de maand september, maar Rapisardi is een uitzondering”, vertelt Mirjam Verkley aan Schoenvisie. Het gaat – zoals zij dat zelf zegt – ‘hartstikke lekker’ met het Italiaanse schoenenmerk in Nederland. Er wordt actiever gewerkt aan het duurzamer maken van de producten.
“Rapisardi gaat hartstikke lekker”, verklaart Mirjam Verkley tegenover Schoenvisie. Ook al was de maand september een lastig seizoen voor de winkeliers, toch kan Verkley tevreden zijn. “Rapisardi wordt goed verkocht in de winkels. Sinds de eerste uitleveringen gaat het goed en wordt er vol op nabesteld.” Heb je veel last gehad van de faillissementen? “Het
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.