TOP

Interview met Matthijs van der Meulen, co-CEO Sneakerness: over het 10- jarig jubileum, de veranderende markt en de plannen met sneakerness

Sneakerness is een fenomeen onder sneakerheads. Tijdens de beurs wordt streetstyle uitgebreid gevierd! Je ontdekt er niet alleen de grootste verzamelingaan sneakers, kunst en fashion, maar je kunt er ook inspirerende talks bijwonen en netwerken met de wereldwijde sneaker community. Op zaterdag 25 mei en zondag 26 mei zal de Kromhouthal in Amsterdam één grootsneakerwalhalla zijn. In aanloop naar hét sneakerevenement van het jaar, spraken we met Matthijs van der Meulen, co-CEO Sneakerness over het 10-jarig jubileum, de veranderende markt en vertelt van der Meulen over de verdere plannen met Sneakerness. “Wat ik zelf heel tof vind is dat we een platform functie hebben voor jonge talentvolle mensen. Ik zou graag nog meerjonge mensen betrekken bij de organisatie en ze kansen bieden om zich verder te kunnen ontwikkelen.”
Beeld: SneakernessTekst: Gina Pesulima Sneakerness viert z’n 10-jarig bestaan, congrats! Hoe kijk je terug op de afgelopen 10 jaar? “Dankjewel. Het is alleen wel zo dat Sneakerness al 17 jaar bestaat… Waarvan 13 jaar in Amsterdam. Voor ons is het jaar 10 dat we het mogen organiseren, volgens mij in het najaar 10 jaar. Maar als