OTW by Vans werkt opnieuw samen met het Japanse denimlabel FDMTL voor een bijzondere release waarin vakmanschap en innovatie centraal staan. De nieuwste samenwerking – inmiddels de zesde tussen beide merken – bestaat uit nieuwe versies van de Old Skool
Na een jaar afwezigheid keert het iconische merk Kipling terug in de schoenenwereld. De nieuwe zomercollectie 2026 wordt gelanceerd onder licentie van Shoesme International BV en markeert een frisse start met een vernieuwd design, gecombineerd met de herkenbare klassiekers waar
VEJA breidt zijn assortiment uit met de ETNA, de allereerste sandaal in het merk zijn 20-jarige geschiedenis. Het nieuwe model is een eerbetoon aan de Braziliaanse roots van het merk, en combineert stadse stijl met avontuurlijke elementen. De ETNA nodigt
Na het succes van hun eerste samenwerking slaan Havaianas en Dolce&Gabbana opnieuw de handen ineen. De tweede gezamenlijke collectie, die vanaf 14 mei wereldwijd verkrijgbaar is, combineert Havaianas’ iconische comfort met de uitbundige signatuur van Dolce&Gabbana. Het resultaat: een exclusieve
Vandaag viert Zara haar 50e verjaardag: precies een halve eeuw geleden, op 9 mei 1975, opende oprichter Amancio Ortega de allereerste Zara-winkel aan de Calle Juan Flórez in A Coruña, Spanje. Wat begon als een uitbreiding van zijn confectiebedrijf Confecciones
Welkom! Schoenvisie maakt gebruik van cookies. Klik op Accepteren om deze te accepteren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.