TOP

Modefabriek focust op vrouwen

Modefabriek richt zich vanaf 2024 volledig op de vrouw. Tijdens de komende wintereditie, op 21 en 22 januari 2024 in de RAI in Amsterdam, tref je dus alleen nog modemerken en collecties gericht op vrouwen.

Beeld: Modefabriek

Door deze focus kan Modefabriek een completer en internationaler aanbod in vrouwenmode brengen in uiteenlopende stijlen en segmenten. De sterkste Nederlandse en Noord-Europese merken, de nieuwste women’s collecties van grote wereldwijde brands en de meer mediterrane, supervrouwelijke labels; ze zijn allemaal te vinden bij Modefabriek. 

Door deze ontwikkeling kan Modefabriek ook het aanbod uitbreiden. Denk daarbij aan labels in de categorieën beauty, lifestyle, accessoires, yoga & active wear, lingerie, size inclusive, genderneutraal, artisanaal en cultural heritage. 

Tot slot komen op verzoek van exposanten en bezoekers de modeshows deze wintereditie weer terug. De shows zijn toegankelijk voor alle beursbezoekers en bieden labels een extra podium om zich te onderscheiden. Behalve energieke must-sees zijn de shows niet te missen momenten om elkaar te treffen.

Caroline Krouwels, CEO van Modefabriek, zegt over de nieuwe koers van de Modefabriek: “We werken allemaal in de mode om de uitdagingen van een constant veranderende wereld met veel kracht, schoonheid en creativiteit het hoofd te bieden. Modefabriek zou Modefabriek niet zijn als we zouden terugdeinzen voor actuele ontwikkelingen. Wat we doen, doen we graag heel erg goed, en de mode-industrie drijft op het bedienen van de moderne vrouw. It’s a women’s world!”