TOP

Panorama gaat ook consumenten toelaten

Is er een nieuwe trend gaande in beurzenland? Na Bread & Butter kondigt ook Panorama aan vanaf zomer 2014 consumenten toe te laten op de beurs.

De beurs Panorama Berlin introduceert in januari 2014 een hal met een nieuw concept: in The Mall presenteren merken hun franchise- en shop-in-shopconcepten. Vanaf zomer 2014 wil de beursorganisatie ook consumenten toelaten tot deze als winkelcentrum ingerichte beurshal op Panorama. De andere drie hallen blijven alleen toegankelijk voor vakbezoekers.

Bread & Butter
Eerder maakte Bread & Butter al bekend dat consumenten vanaf juli 2014 ook welkom zijn op de modebeurs. Volgens de directeur van Bread & Butter Karl-Heinz Müller leven we in een consumentenmarkt en is de eindgebruiker door nieuwe media beter geïnformeerd dan ooit te voren. De beursorganisator ziet zichzelf als pionier. “Het is tijd voor verandering. Niet alleen voor onze eigen bestwil, maar ook voor de toekomst van de hele branche.”

Welke beurs is de volgende die inhaakt op deze nieuwe trend?