Reactie Nelson op online bezoek mysteryshopper: ‘Blij en trots’
Voor Schoenvisie beoordeelt een onafhankelijke mysteryshopper zelfstandige winkels en webshops op een aantal vaste punten. Voor het nieuwe digitale magazine keek onze mysteryshopper naar de webwinkel van schoenenketen Nelson. Schoenvisie legde de resultaten voor aan Nelsons marketing en e-commercemanager, Laura van Dam. Hoe reageert zij op de bevindingen?
De webshop van Nelson is door Schoenvisie’s mysteryshopper Bart Ensink van online marketingbureau Gladior & Indenty beoordeeld op zes punten: etalage/homepage, concept en gebruik, visual merchandising, assortiment, service en techniek & veiligheid. Nelson scoort op ieder onderdeel mooie cijfers, met een klinkende 8,5 als eindbeoordeling. Uit het rapport: “Nelson heeft een professionele winkel op het
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.