Binnenkijken bij Blendz Shoes in Leidsche Rijn: ‘Grote winkels hebben de toekomst’
Robby en Nadia van de Kerkhof van schoenenketen Blendz
Dit zijn de mannenschoenentrends voor zomer 2019 volgens Micam
Van zondag 16 tot en met woensdag 19 september
De man achter Xsensible: Nimco’s Jan Krol gaat met pensioen [interview]
Jan Krol, voormalig algemeen directeur van de Verenigde Bedrijven
ING: ‘Omzet detailhandel groeit online, wisselende resultaten in de winkelstraat’
De detailhandel profiteert van de economische groei en toenemende
Relaunch Kipling: ‘We willen het merk verjongen’
Tassenmerk Kipling wil een nieuwe weg inslaan en daarmee
De visie van Arlinda Mendes da Silva van MNDS Shoes: ‘Bij mij is iedereen welkom’
Behalve doorzettingsvermogen en vakkennis is een onderscheidende kijk op
Dit zijn de vrouwenschoenentrends voor zomer 2019 volgens Micam
Van zondag 16 tot en met woensdag 19 september
Marlon Streim van Shoebaloo: ‘Online is sterk, maar mensen komen liever naar onze winkel’
Omdat de consument in deze tijd vraagt om beleving,
Hoe een Chinees schoenenmerk vanuit een Amsterdams pinhokje Europa wil veroveren
In april 2018 opende schoenenmerk Warrior Shanghai de eerste