Label to Watch: Catarina Martins [interview]
“Iemand die een paar boots wil kopen, moet aan Catarina Martins denken”, vindt Sander Baane van Solotwentyfive. Het agentuur heeft twee jaar geleden het Portugese merk onder de hoede genomen en heeft een duidelijke visie waar het naartoe wil in de Benelux. “We willen niet nu hot zijn en daarna uit het straatbeeld verdwijnen.”
Luxe leersoorten, fijne leesten en typisch Italiaans vakmanschap. Catarina Martins draait om stoer met een moderne twist. Het Portugese merk werd in 2003 opgericht door Paulo Martins en Maria Lemos (creative director) en is Europa in geholpen door een Italiaanse agent. Tot Solotwentyfive het stokje twee jaar geleden overnam voor de Benelux. “Op dat moment
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.