TOP

Macintosh Retail Group lanceert nieuwe webshop Intreza

Macintosh Retail Group heeft een nieuwe webshop met dames-, heren- en kinderschoenen gelanceerd. Via Intreza.nl worden naast schoenen van de formules Dolcis, Invito, Manfield, Pro, Shick* en Steve Madden ook andere bekende merken aangeboden.

Volgens de directie van Macintosh Retail Group wordt het voor consumenten zo gemakkelijk mogelijk gemaakt om op Intreza.nl schoenen te bestellen. Aanbod en service zijn volledig afgestemd op de wensen van de klant. 

Klanten kunnen hun schoenen laten bezorgen door PostNL of afhalen bij een Kiala-punt. In de toekomst zal Macintosh van zijn fysieke schoenwinkels mogelijk ook afhaalpunten voor Intreza.nl maken. 

Cross-channel strategie
De strategie van Macintosh Retail Group is er op gericht om zoveel mogelijk vraag- en contactmomenten met de klant af te dekken via alle verkoop- en communicatiekanalen. Naar eigen zeggen heeft het bedrijf met zo’n 1.150 winkels en kennis van klanten, producten en markten een unieke positie en voordeel ten opzichte van de zogenaamde “pure-players” die zich uitsluitend richten op de online verkoop.

Macintosh Retail Group is er dan ook van overtuigd dat een geïntegreerde cross channel aanpak, waarbij het beste van beide werelden wordt gecombineerd, essentieel is voor toekomstige omzet- en resultaatgroei.

Grootste crosschannel retailer van de Benelux
Frank De Moor, ceo van Macintosh Retail Group:  “Ik denk dat  Intreza.nl een goede zaak is voor Macintosh Retail Group, maar ook voor de consument. Iedereen kan bij ons voor alle soorten schoenen terecht op elke hoek van de straat en op het web. En we gaan onze dienstverlening verder uitbreiden zodat on- en offline nog verder geïntegreerd worden. Op die manier moet Macintosh Retail Group uitgroeien tot de grootste crosschannel retailer van de Benelux.”