Mephisto start grote mediacampagne voor 30+ vrouw [interview] *
Mephisto is dit voorjaar gestart met een grote Europese publiciteitscampagne, gelieerd aan het 50-jarig bestaan van het merk (in 2015, red.). Schoenvisie belde met Richard Brekelmans, de agent voor de Nederlandse detailhandel. “Dit is een mooi moment om aan een breder publiek te laten zien wat Mephisto allemaal te bieden heeft.”
In 2015 vierde Mephisto haar 50-jarig jubileum. “Daar werd een aantal acties aan verbonden”, zegt Brekelmans. "Alle klanten, 20.000 detaillisten wereldwijd, ontvingen een gebonden boekwerk over de geschiedenis van het bedrijf, als blijk van dank. Ook is besloten om het jaar daarop een grote mediacampagne te starten, die van de zuidelijke Europese landen tot aan
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.