Modewinkeliers op onderzoek uit in Haarlem: ‘We doen het zelf best goed’ *
Mode- en schoenenwinkeliers die in de toekomst een goede boterham willen blijven verdienen, moeten met de tijd mee. Dat betekent keuzes maken en focussen op waar je goed in bent. Voor wie zijn strategie wil veranderen of aanscherpen, organiseert branchevereniging Inretail kick-offs en werksessies. Wat gebeurt daar en wat leren retailers ervan? Textilia liep een dag mee.
Het zonnetje schijnt in Haarlem als de deelnemers zich ’s morgens om tien uur melden bij interieurzaak Van Duivenboden voor de regionale kick-off van de Inretailmodellen van brancheverenging Inretail. Het gaat vandaag om de regio Noord-Holland en Friesland van Inretailadviseur Jorge van Vliet. In de workshopruimte melden zich verschillende ondernemers, voornamelijk zelfstandig modewinkeliers, maar ook
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.