TOP

Nieuwe Anci-campagne I love Italian Shoes “Golden Italy”

De nieuwe campagne van Anci, de Italiaanse vereniging van schoenfabrikanten, om Italiaanse schoenen te promoten heet: I love Italian shoes "Golden Italy".

De campagne werd gemaakt door het bureau 1861 United. De campagne zal te zien zijn op de vliegvelden van Milaan Malpensa, Parijs, Düsseldorf, München, Moskou, Beijing, Hong Kong, Tokyo and New York.  Ook zal er een korte film op schermen in warenhuis Macy’s  en op Times Square worden vertoond.

Ook verschijnt de campagne op toonaangevende Italiaanse en Europese websites, en tevens in de Verenigde Staten en China.

Naakte vrouw
De Anci-campagne is een vervolg op de vorige versies, die in 2008 and 2009 werden gelanceerd en waarin de creativiteit en productiekwaliteit centraal stonden. In de nieuwe  campagne is het motto: “Innovation, tradition and Italian style. need more?”.  In de advertentie staat een foto van een naakte vrouw die in een goudkleurige pump ligt.

“Het algemene beeld van stijl, klasse and kwaliteit, moet consumenten een gevoel van betrouwbaarheid geven”,  zegt Anci-directeur Vito Artioli.