TOP

Schoenen van de Graaff voegt drie nieuwe merken toe aan portfolio

Schoenen van de Graaff heeft Maimai uit het merkenportfolio verwijderd en drie nieuwe merken toegevoegd.

Schoenen van de Graaff haalt voor winter 2016-2017 drie nieuwe merken naar Nederland: Soldini, Manila en Gianni de Simone. Dat laat het bedrijf in een persbericht weten. Alle drie de merken zijn volledig in Italië geproduceerd en vanaf maandag 1 februari terug te vinden in showroom 253 Geel in Cast. Daarnaast verdwijnt Maimai uit het merkenportfolio.

Soldini

Soldini bestaat onderrussen alweer 70 jaar. Het familiebedrijf maakt in de grootste handwerkfabriek van Italië iedere dag 3.000 paar schoenen, van trendy en sportief tot gekleed. De mannenschoenen liggen tussen de € 45,50 en de € 66,50 inkoop en de dameslijn tussen de € 45,50 tot € 77,00, met een geadviseerde marge van 2.6. De eerste dertig winkeliers die een order bij Soldini schrijven, krijgen een halve liter Toscaanse olijfolie uit de boomgaard van eigenaar Rossano Soldini.

Manila

Vrouwenschoenenmerk Manila maakt veterschoenen, korte en lange dameslaarzen en sneakers. De inkoopprijzen van liggen tussen de € 48,00 en € 80,00.

Gianni de Simone

Gianni de Simone maakt trendy vrouwenschoenen in de prijsklasse € 76,00 tot € 98,00.