Wear geeft sneakers een tweede leven: ‘Een Jordan verkoopt vanzelf, de kunst is onbekendere modellen door te verkopen’
De Rotterdamse start-up Wear geeft afgedankte sneakers een nieuw leven door ze op te knappen en online te verkopen. Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen namen deze zomer afscheid van de fysieke winkel, om te kunnen focussen op online en het bereik daar verder uit te breiden. ‘We willen over vijf jaar internationaal bezig zijn.’
Foto's: Wear Hoe kwamen jullie bij sneakers? "Pim Roggeveen, die Wear twee jaar geleden samen met Lorenzo van Galen oprichtte: “Sneakers zijn een persoonlijke passie van ons. En nu sneakers mainstream zijn, zien we veel mogelijkheden om een positieve impact te maken. We hebben allebei een achtergrond in marketing en werkten als freelancers voor onder
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.