TOP

Sarenza laat bloggers ‘High heel boutique’ lanceren

Donderdagavond 5 december lanceerde online schoenenspecialist Sarenza een virtuele shop-in-shop ‘High heel boutique’ in Parijs. Sarenza heeft modebloggers uit heel Europa gevraagd een limited edition paar schoenen te ontwerpen.

De online boutique heeft meer dan 4000 hooggehakte exemplaren. Voor de lancering van de boutique heeft Sarenza uit heel Europa zeven bloggers gevraagd om een eigen droompaar te ontwikkelen.

Samenwerking
Stéphane Treppoz, ceo van Sarenza: ”Om de high heel boutique in de verschillende Europese landen in de markt te zetten hebben wij gekozen om samen te werken met Europese bloggers. Zij weten op lokaal niveau wat de fashion trends zijn.’’ De bloggers hadden de opdracht gekregen een pump te ontwerpen die staat voor mode, vrouwelijkheid eigen cultuur en afkomst.

Populairste item
De schoenen van de Nederlandse blogger Serena Verbon is tot nu toe het meest populaire item uit de limited edition collectie. Verbon: “Dit is precies de pump die ik in gedachten had en die aan al mijn eisen voldoet. Het is een vrouwelijke en sexy pump, stijlvol én krachtig. Ik ben super trots op het design en ik vond het echt een eer om namens Sarenza mijn eigen pump te mogen ontwerpen.”