TOP

Geen winkelmandje meer bij Luccy.nl

Luccy.nl, het online warenhuis waar verschillende retailers producten verkochten, is vernieuwd.

Luccy.nl gaat verder als affiliateplatform. Het winkelmandje is verdwenen. Dat meldt exploitant Xsarus aan de website Twinkle.  

Vanaf nu presenteert Luccy zich als een verzamelplaats van voornamelijk luxe en exclusieve merken (schoenen, kleding, lifestyle artikelen en accessoires) voor het hele gezin.  Consumenten die schoenen, kleding, sportartikelen, juwelen, zonnebrillen, koffers of tassen willen kopen, worden doorgestuurd naar de webshop van de aanbieder.

Exclusieve kortingen
Wie zich voor de ‘Luccy Lounge’ inschrijft, krijgt exclusieve kortingen en andere aanbiedingen van aangesloten webshops. Ook geeft Luccy informatie over actuele modetrends.

Luccy.nl werd in oktober 2011 gelanceerd. In het webwarenhuis waren de collecties van Omoda.nl (schoenen), Travelbags.nl, Voorwinden (kleding), Drogisterij.net, Intersport Daka en de Body Cover Group (lingerie) verkrijgbaar. Na de lancering werd Trendjuwelier.nl nog toegevoegd aan het platform.

Cross- en up-selling
Het idee was dat consumenten die bij Luccy (spreek uit: Loetsie) winkelen combinaties zouden maken van schoenen, kledingstukken, parfums en accessoires.Met als resultaat dat één plus één zou door cross- en up-selling drie zou kunnen worden.

Alle deelnemenende retailers waren klant bij het e-development en consulting bureau Xsarus. Een deel van hun assortiment was, behalve in hun eigen webshops, ook verkrijgbaar in het online warenhuis.