TOP

Nieuw agentuur: MCHL Shoes

Na al langer in de schoenenbranche te hebben gewerkt, richt Michael van den Hoven nu zijn eigen agentuur op genaamd MCHL Shoes. Hij vertegenwoordigt twee merken.

Sinds dit inkoopseizoen is Nederland een schoenenagentuur rijker: MCHL Shoes. “Vorig jaar werd mij door de markt en de retailers in Nederland en België bevestigd dat ik dit idee moest doorzetten”, laat Michael van den Hoven aan schoenencentrum Cast weten. Vooral samenwerking staat bij hem hoog in het vaandel: “Ik wil samenwerken met retailers om collecties te ontwikkelen die de vraag in de markt beantwoorden. Samenwerken is een must. Dat zie je nu al en dat zal in de toekomst alleen nog maar versterken.”

Van den Hoven start het nieuwe avontuur met het Nederlandse merk Annalina en het Poolse label Conhpol. De collecties zijn te bezichtigen in showroom 250 in Cast.

Annalina

Annalina biedt modisch comfort voor vrouwen. De schoenen hebben G, H en K wijdtes, losse voetbedden en hele en halve maten variërend van maat 36 tot 44. Het merk brengt vrouwelijke lijnen in de comfortschoenen en volgt ondertussen ook de mode.

Annalina-1Annalina-2

Conhpol

Conhpol maakt casual en geklede schoenen voor mannen. De schoenen zijn goed voor dagelijks gebruik, zijn modisch en hebben een eerlijke prijs (vanaf ongeveer 150,-).

 

Conhpol-1

Conhpol-2


Michael van den Hoven

Van den Hoven maakt in 2008 zijn intrede in de schoenenbranche als senior accountmanager bij Footnotes. Acht jaar later verlaat hij het bedrijf om bij textielverzorgingsbedrijf Piggy Proof aan de slag te gaan.