TOP

Omoda optimaliseert webshop voor consument

Omoda is in zee gegaan met achteraf betaaloplossing Klarna. Daarnaast voert het ook click & collect in.

Omoda doet er alles aan om het winkelen voor de klant makkelijker te maken. Dat houdt onder andere in het combineren van online met offline.

Achteraf betalen

Bij de webshop van Omoda kan sinds kort afgerekend worden nadat het pakketje thuis is ontvangen. Dit kan doordat de schoenenketen in zee is gegaan met achteraf betaaloplossing Klarna.

Jan Pieter Honkoop, manager Klanttevredenheid bij Omoda, laat in een persbericht weten: “Eenvoud en gebruiksgemak staan bij ons hoog in het vaandel en daarom zijn we bewust de samenwerking aangegaan met Klarna als aanbieder van achteraf betaaloplossingen. Onze klanten hebben in toenemende mate behoefte aan snelle en veilige afronding van het betaalproces en de mogelijkheid om producten eerst te bekijken, aan te raken en te proberen voordat ze deze betalen.”

Click & collect

Daarnaast integreert Omoda ook click & collect in de winkels, waardoor er een sterke verbinding ontstaat tussen online en offline. Twee jaar geleden werd de stap al aangekondigd, maar ‘door focus op andere projecten is het nu pas uitgerold’. Met de komst van de optie, kunnen klanten die dicht bij een winkel wonen, een pakketje online bestellen, maar zelf ophalen in een filiaal.