De carrièrelessen van Marijn Verschure, directeur bij CAST
Marijn Verschure heeft in zijn carrière op verschillende plekken
Interview met Matthijs van der Meulen, co-CEO Sneakerness: over het 10- jarig jubileum, de veranderende markt en de plannen met sneakerness
Sneakerness is een fenomeen onder sneakerheads. Tijdens de beurs
Vakidioot: Delano Vera Cisternas van Rue de Wool
Delano Vera Cisternas opereert met zijn eigen sales agency
Vakidioot: Nikita Jegerings van VENUS IS VEGAN
Nikita Jegerings (34) heeft haar eigen vegan schoenenmerk, VENUS
De kracht van zelfstandig retailen in de schoenenindustrie
Het is dé vraag voor eigenaren van een schoenenzaak:
4 redenen waarom nette werkschoenen steeds populairder worden
Werkschoenen zijn een essentieel onderdeel van de uitrusting voor
Wear geeft sneakers een tweede leven: ‘Een Jordan verkoopt vanzelf, de kunst is onbekendere modellen door te verkopen’
De Rotterdamse start-up Wear geeft afgedankte sneakers een nieuw
Frans schoenenmerk Bobbies komt naar Nederland
In 2010 richtten jeugdvrienden Antoine Bolze en Alexis Maugey
Bas van Exter van The Shoe Care Shop werkt het liefst ’s nachts: ‘Als de rest van de wereld slaapt, ben ik het meest productief’
Bas van Exter (42) is oprichter van The Shoe